تعمیر رژیم غذایی عملکرد کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

تعمیر رژیم غذایی عملکرد کلیویتعمیر رژیم غذایی عملکرد کلیوی

در آغاز بیماری های کلیوی اغلب هیچ نشانه، بنابراین شما را شگفت زده خواهد خود را مبتلا به کاهش عملکرد کلیه.

بسیاری از افرادی که از بیماری مزمن کلیه رنج می برند، اما بسیاری از آنها نمی دانند که آسیب کلیه را نمی توان ترمیم، با این حال، رژیم غذایی از این وضعیت برای طراحی خود را می توانید به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه، هماهنگ درمان است.

علت / تابع

کلیه یکی از مهم ترین بخش های بدن، یک عضو کوچک در حفره شکم در یک انسان است. آن را از فیلتر مواد زائد و تخلیه زباله از طریق ادرار، خون و پاک سازی بدن، آن را تعیین تعداد مواد سمی در بدن خواهد بود.

با این حال، به دلایل مختلف، کلیه ها می تواند به درستی به کار گیرند. تحت شرایط عادی، مشکلات دیگر بدن می تواند بیماری کلیوی، که شامل دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا شود. اگر کلیه انسان را کاهش زباله هنوز در خون باقی خواهد ماند. دیابت و فشار خون بالا می تواند به صدمه به کلیه منجر شود، و در نتیجه بیماری مزمن کلیوی است.

اصول رژیم غذایی

به منظور اطمینان از سلامت کلیه ها، جلوگیری از فشار ناروا بر روی کلیه ها، یک دوره سخت، شما نیاز به یک رژیم غذایی کم پروتئین

به دلیل بیش از حد پروتئین منجر به افزایش اتلاف خون شود.

پروتئين

دکتر، بر اساس نتایج آزمون خاص خود و برای ارائه سطح مصرف پروتئین کلیه از بدن است. اما به طور کلی، بیماران پروتئین کمتر غذا بخورید تر از قبل. باید مورد استفاده برای تغییر رژیم غذایی پروتئین کربوهیدرات به دلیل کربوهیدرات ساده تر است که به هضم، آن را نمی خواهد به افزایش فشار بر روی کلیه ها منجر شود.

نمک

شما همچنین باید منابع مخفی نمک در رژیم غذایی اجتناب کنند. خوردن بیش از حد نمک می تواند به فشار خون بالا منجر شود، دکتر شما به شما بگویم که چقدر نمک به غذا خوردن، اما اصل کلی این است برای انتخاب غذاهای کم نمک. به علاوه، آنها باید اجتناب از خوردن گوشت را با نمک، مانند بیکن و ژامبون.

در اینجا برخی از طرح های پیشنهادی ما، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: